29 april 2011

Fredag

Blir en lugn kväll idag med grillning i trädgården. Sen godis och tv. :) Ska inte göra så mycket mer nu precis. Denna veckan har gått as fort bara för att man inte gick i skolan i måndags, för då var man ju ledig! *saknar*
Jag, min klass och våra mentorer (har 2) kom på världens knäppaste och roligaste och sammtidigt pinsamaste ide idag! HAHA, såfort jag tänker på det så börjar jag gapskratta! xD Men vi får inte säga det till någon, inte ens föräldrarna får veta det ännu. Jag vill berätta här i bloggen men om någon i min familj går in och läser detta inlägget så vet ju dom det och det blir inte kul då... Ni får veta första dagen på sommarlovet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!