18 april 2011

Imorgon

Gjorde inget av det som jag skrev på min "detta ska jag göra lista" innan idag, haha! xD Förutom att blogga då såklart. Bloggen är ett måste och jag måste få den uppdaterad mer, och jag tycker att det är roligt att blogga, fixa och dona med bloggen, ta foton till bloggen och så men ibland så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om och det är därför som jag bara skriver vad jag har gjort på dagarna, fast jag försöker att inte bara skriva om det. Försöker verkligen att variera mina inlägg, både för att det ska bli roligare för mig att skriva om och för att det ska bli roligare för er att läsa. :) Men nu när jag e ledig denna veckan och måndagen där på så ska jag försöka uppdatera ungefär så mycket som jag har gjort idag, varje dag! Idag är jag nöjd med hur mycket jag har uppdaterat... ;) Men snälla, kom med förslag på vad jag ska skriva om, kom med ett önskeinlägg, och tipsa mig om vad jag ska skriva om för att just du ska komma tillbaka till min blogg och för att du ska fortsätta att läsa!? Kom med förslag helt enkelt! :D

Men imorgon ska jag faktiskt ta tag i dem sakerna! Och blogga samtidigt  :)        Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!