26 april 2011

Skola = BLÄÄÄ

Idag var det första dagen i skolan efter lovet och jag vill bara säga en sak, SKOLAN SUGER!
Jag hatar den personen som kom på att man ska gå i skolan varje dag i veckan utan 2 och sen på sin fritid efter skolan inte bara få vara ledig, utan när man kommer hem, ja då ska man plocka upp skolarbetet hemma igen och sätta sig med det åter igen....! Blir så trött bara jag tänker på det! :/
BLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för skolan! (N) :@


Okej, det var det, haha! xD Nej, men seriöst. Det är väl meningen att man iaf ska få vara ledig när man har slutat men nä då. Har man slutat så har man, då ska man ju inte behöva ta upp skolböckerna igen när man är hemma, för då borde man få tid till att t.ex vara med kompisar, sitta vid datan och sånt. Då gör jag häldre läxor i skolan och slutar lite senare än att göra sånnt hemma!

1 kommentar:

  1. Det blir bättre, jag lovar! Alla har vi gjort det! Snart kommer sommaren och sommarlov!!!

    Kram Kristin

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!