24 maj 2011

Funderar

Viktigt!
Ja, nu funderar jag... Vet ni vad jag funderar på? Nä, det är klart att ni inte kan veta det, men jag ska berätta! ;)

Jag funderar på om jag ska starta en till blogg, en Twilight blogg.
Där skriver jag då om dem "senaste" nyheterna om t.ex skådespelarna och filmerna och så.
Kommer isf även att ha andra små roliga kategorier. Som "Dagens ...." vad det nu kan vara.
Vad skulle ni tycka om det? Måste ha lite respons här nu, tack!
Kommer väl antagligen att ha kvar denna denna bloggen oxå, alltså driva 2 bloggar.
Fast om jag ska ha kvar denna så kräver jag att få lite respons för det man skriver, tar sig tid till.
jag tycker att det är roligt med bloggen men man tappar lusten om man inte får någon feedback!
Jag ser på statistiken att det är folk som läser bloggen varje dag, det är folk som återkommer till bloggen varje dag och det är jag tacksam för. Men snälla, feedback?! ;) Ville bara säga det...

Okej, jag vill ha respons på det jag skriver så kan ni inte ärligt säga vad ni tycker om min ide.? Kommentera om det är en bra/dålig/okej/super ide.



Gammla bilder på mig, min katt på första bilden oxå. <3

1 kommentar:

  1. Räcker det inte med att ha en blogg? Här kan du ju ändå skriva om Twilight :)

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!