14 maj 2011

Härligt

Det var ett härligt ridpass idag! :D Vi red på fältet. Jobbade mycket med att han skulle bli mjuk och bjuda framåt, vilket vi lyckades mer riktigt bra! Alla utom jag och en annan tjej som heter Lisa gick längre ner på fältet för att hoppa lite terräng hinder. Jag stannade kvar för att min häst inte gillar att hoppa och då ska jag inte utsätta han för någon han inte tycker om. Jag red alltså kvar där vi var från början, och det vara skönt att ha hela den ytan för sig själv (med Lisa då). Då kunde man jobba ordentligt och han blev riktigt fin! Han blev lite springig emellanåt men fångade då ist upp den överflödiga energin och fixade till formen ist. :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!