31 maj 2011

Otålig kompis

Okej, har en ótroligt otålig kompis här på msn som väntar på att jag ska bli klar här på datorn (internet) så att jag kan spela med henne på msn, haha! xD Så ska bara skriva ett inlägg lite snabbt... ;)

Hoppas att i mår bra!?
Det gör jag iaf. Jag klarade en jätte svår matteuppgift idag på ett matteprov vi hade och fick en rejäl självförtroende boost!, haha. Känner ni oxå så? Att man får en kick när man klarar svåra saker?!

Imorgon går jag som vänligt i skolan. Sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Är ni oxå det? :D Imorgon då, efter skolan ska min bästis hem till mig så ska vi se på Twilight (tröttnar aldrig! :p) och äta popcorn typ. ;) Nån som vill hänga på?, hehe. xD
Dagens Twilight kommer senare idag, lovar! ;) Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!