3 maj 2011

Snygg utrustning (häst)

Här kommer bilder på snygg (enligt mig) utrustning till häst från Hööks (länk).















Skydd Equi-Guard 299 :- (Snygga)















Bett tredelat Apple Mouth 199 :- (Bett med äpplesmak som ger en positiv upplevelse för hästen) *gillar*


Lädergrimma 359 :- (Otroligt snygg och ser smidig ut vilket jag älskar! Gillar lädergrimmor)

 Lädergrimskaft med kedja 189 :- (Gillar kedjan då hästen blir enklare att hantera på något sätt då känns det som)

Lindor Elastic/fleece Showmaster 4-pack 169 :- (Snygga och okomplicerade)

Allroundsadel Thorowgood T4 - Normal manke (Snygg allroundsadel som ser ut att vara skön att rida i)



Barbackagjord i läder 429 :- (Diggar denna iden starkt! Kanske inte så snyggt men användbart för vissa kanske)

Aachenträns Claridge House Windsor 549 :- (Enkelt, snyggt och stilrent)

Täcke Showmaster Summer Honeycomb 299 :- (Snyggt och enkelt) (Otroligt snygg häst dessutom, haha)

Har ni ungefär samma smak som jag eller är det bara jag som gillar snyggt och enkelt? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!