29 juni 2011

...

Skulle ju egentligen åkt till stranden idag men min bästis fick jätte ont i magen och mådde illa så hon orkade inte ens gå upp ur sängen sa hon. :/
Var bara hemma och slöade framför tvn. Jag klarar seriöst inte av denna värmen, så jag skulle nog inte klara att åka till t.ex Thailand! :p
Min mormor fyller år idag, grattis(vet att hon läser bloggen)!:)så jag och mamma åkte hem till hon för att lämna pressent och söäga grattis typ men då var det ingen hemma. Nä, då satt hon nere vid hamnen med sin särbo/sambo vad man nu ska kalla det, på en restutang och hade ätit.
Vi åkte ner där och åt vi med, fisksoppa som smaka sådär. Inte den godaste jag ätit precis!..

Imorgon ska jag iaf va med en som heter Lisa. :)
Hon kommer till mig vid 11 sen får vi se vad vi hittar på. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!