27 juni 2011

Ridläger - Kvarnbacka

Jag har redan varit på ett ridläger denna sommaren. Jag ska på 2 till. Har varit på ett på min ridskola, ska på ett till där och ska även på ett ridläger på ett underbart ställe som heter Kvarnbacka (länk).
Någon som har varit/ska till Kvarnbacka? :) Kommentera om du ska dit och skriv vilken vecka isf! :D

Jag och Garpla på Kvarnbacka. <3 :)

Ása (utalas Aosa) som jag hade på ett höstridläger på Kvarnis. <3 :) Hon var 5år tror jag.
Det hade regnat, därför hon var blöt! Inte svett alltså, hehe. ;)

Dem har bara Islandshästar. Sååå mysigt!
Jag har en film oxå från när jag var på höstridlägret. Det är bara en kort, kort video som jag filmade uppe ifrån hästryggen. Det regnade så var tvungen att stoppa ner mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!