30 juli 2011

Igår

Igår, då var jag som sakt iväg nästan hela dagen. Kollade lite olika artister som Petter, som var riktigt bra!
Jag trodde att jag filmade lite fast när jag skulle ladda över så fanns det inte alls någon film? Haha, konstigt....

Jag kollade lite på Maja Gullstrand som man har sett 300 gånger typ och Lisa Miskovsky spelade oxå ett tag.
Sen efter att ha stått upp hela dagen, gått och stått och lyssnat på musik lite till så hade jag såå sjukt ont i fötterna så vi fick ta bussen hem, jag kunde verkligen inte ens stå! Skit jobbigt! :/






Maja gjorde även sin egen version av Eric Saades låt Popular här ovanför.
Inte jag som filma, hitta på youtube. ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll ska jag se Eric Saade!  Lovar att filma dem mest kända låtarna. :) <3

/ Isabel

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!