18 augusti 2011

Blogspot, skolan, stallet

för att när jag skulle skriva inlägg innan idag så funkade inte inläggssidan, eller vad man ska säga.?
Ovanligt att blogg.se funkar men inte blogspot! Haha, brukar alltid vara blogg.se som strular! :p

Var i skolan innan oxå, första dagen. Ny skola, nya personer.
Jag går nu i 7b och trivs redan bra! Hittat lite friends oxå, typ. Lite personer som man vill bli bättre kompis med lixom, har bytt nummer med vissa och så. Goa personer det där! Verkar det som än sålänge iaf. :)

Sen var jag i stallet, red och lite så. Fox, som han heter, den som jag red idag, han var guda fin!
Han är en häst som precis ALLA kan rida, nybörjare som anancerad! Han är jätte snäll, fast en liten räddhare. Med nybörjare kör han upp nacken och har halsen jätte högt, som en giraff, haha, men idag var han jätte fin och gick i form i alla gångarterna! Verkligen min typ av häst, fast att han egentligen inte är min typ av häst alls! Höhö... Iaf, så vara han jätte mysig och min ridlärare sa att han såg jätte fin ut, då han inte alls brukar vara sånn, utan stretar emot och så. Ett välförkänt sommarlov för han helt enkelt.
På tal om sommarlov så satte jag upp mig på "intresseanmälan" till sommarhäst nästa sommar. ;) <3

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!