14 augusti 2011

Livet

Jag lever ett bra liv! Jag har allt som jag behöver, betoning på ordet behöver!
Ingen fattar vad hästarna betyder för mig, för ett liv utan hästar.... Ja, det är INGET liv! För mig är det så iaf. Jag skulle seriöst inte klara att finnas utan hästarna mina så fina, underbara och amazing! Att dem står där och väntar på en när man kommer i stallgången, att dem ibland springer mot en när man kommer i hagen, att ett sådant stort djur med så mycket muskler, vikt och vilja stannar om man ber dem om det, ökar om man vill det, minskar, svänger osv.... Att dem gör detta mot oss är fantastisk! Att dem litar på oss, älskar oss och bara finns! Bara dem andas och mår bra så är allt bra med mig!
Så är det faktiskt! <3
Ett liv utan hästar är inget liv - men ett liv med hästar däremot, är det sjukt underbaraste som finns - ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!