9 augusti 2011

Lycklig

Hej alla fina!
Nu har jag precis gjort något som INGEN I HELA VÄRLDEN har gjort!!!
Och jag menar verkligen det, INGEN!

Berättar sen när jag kommer hem vad det var för något och så men jag säger nu att jag har suttit på en känd islandshästhingst i hagen, han var lös och hon som hade grejen frågade om jag ville hoppa upp, klart jag ville! Sen har jag träffat fler kända hingstar, pussat på sjukt underbara föl, så himla sälskapssjuka typ och riktiga pussgurkor va dem! Har nog aldrig riktigt haft den känslan som jag fick med fölen! <3 Fastna ordentligt för en av fölen och vill inget häldre än att ha den!... Mamma?
Den som pussas med mig på bilden är den jag fastna för. :') Och det var denna pappa jag satt på och mamman var underbart fin, lite mörkare isabellfärg. Pappan är svartskäck.

Senare kommer massa bilder, ska beskära dem och lite så först.

// Isabel :')

1 kommentar:

  1. jätte fin blogg du har ! :)
    Vorre super gulligt om du kunde kommentera nåt i min frågestund: http://ebbalye.blogg.se/2011/august/home-woho.html#comment

    allt bra med dig?, kram ! <3

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!