23 augusti 2011

Sugen

Hej! Jag sitter i en soffa där mamma tränar... Har absolut inget att göra hemma så då kan jag lika bra sitta här typ. ;) Så..., eftersom att jag bara sitter här, med min älskade bok brevid mig, som ni ser på bilden, så ska jag försöka skriva ett lite längre inlägg! :)

Här i denna byggnaden, där man tränar, har dem alltid peppande musik på, bra party låtar ungefär. Tsm med musiken och att se alla som kommer hit och tränar, man hör den enskilda musiken från dem olika passen dunka genom dörrarna ut till huvudrummet eller vad man ska kalla det - det får mig att känna mig så sjukt träningsmotiverad!!! Men tyvärr har dem 16 års gräns här... :/ men såfort jag fyller 16 så ska jag köpa ett träningskort!
Min träning;
Idrott i skolan, 1 dag i veckan
Simning i skolan, 1 dag i veckan
Ridning med skolan, 1 dag i veckan
Och ridning på fritiden en gång i veckan

Det är inte alls mkt jämfört med andra och vissa räknar ju inte ens in idrotten i skolan!
Iaf, allt detta får mig att känna mig sjukt tränings sugen! Dem borde ha 14 årsgränd iaf... För då hade det bara varit ett år kvar! ;p
Love you! <3

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!