26 september 2011

Shoppingsugen


bild från hm.com

Är sjukt shoppingsugen! Och såklart så är man som mest sugen när man inte har några pengar! :/

Get The Look 


 

Älskar inredningsaffären Chilli, som finns lite överallt. Chillistore.se

Så sjukt härliga saker, fina, stilrena och till ett hyfsat pris! :) (detta blir i fetstil för att datorn inte vill som jag vill, jag trycker att det ska va vanlig text men det vill inte datorn x)



Den här snyggingen ser ut som en bok men sen när man öppnat så är det en liten låda.

Och jag med min förkärlek till USA och alla städer och allt som finns där väljer ju såklart den med New York.<3 ;p

Men det finns flera olika sånna här snyggingar!

Erkänn att man blir lite kär!? :) <3

 

Såå fin ljus grej som man kan sätta upp på väggen. :) (y)

-----------------------------------

Ganska långt inlägg blev det nu, men det var väl bara bra antar jag! ;) Puss på er !

Puss o Kram från Isabel, som ska försöka ta tag i bloggen igen ;)

------------------------

UPDATE:

vet inte varför det blir sån konstig text, det går inte att få bort, men både jag och bloggen är lite ringrostiga så det får gå endån. Sorry, om det är svårt att läsa! :/

---------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!