4 oktober 2011

Beundrare - tanke inlägg

Har ni någon person som ni berundar, som ni tycker om och tycker om det som den personen gör, det den går för och hur den gör? En person som ni har som en liten idol, förebild? En som ni blir glad av att se och träffa, eller helt enkelt en peron som ni beundrar men som det är omöjligt att få träffa? Den du beundrar kan vara allt ifrån en kändis som Lady Gaga till att du beundrar dina föräldrar när dem lagar mat, för att dem lagar god mat!
Alla måste vi ha någon som inspererar oss, och det har även jag, så jag tänkte berätta lite ofc!
-------------------------------------------------------------

Jag har flera personer som insperar mig, som jag beundrar, kalla det vad du vill! Tänkte skriva om 1 av dem, vad och varför jag gillar just den personen so much!

I Have Green Eyes !

Den personen som jag beundrar, som insperar mig, som jag tycker om för den hon är och är med henne vad som än händer är faktiskt självaste Nellie Berntsson <3!
Jag tycker att hon är en riktigt cool o härlig person! Att vara 11 år och ha en sådan talang som den cheyen har.... är sjukt! Att vara 11 år, ha en sån pass stor blogg, med så pass många läsare som tycker, tänker, säger och gör saker varje dag, ha så pass bra, fina och duktiga ponnys som Stella o Bellman faktiskt är, är enormt! Det jag oxå tycker är så speciellt med henne är att hon alltid kommer in med sån energi, i allt hon gör! Hon är så positiv hela tiden även om allt är skit ibland! Jag hittar mitt "go" i henne, och det är så kul att kunna göra så. För om jag är lite trött, sur eller så, då kan jag gå in på hennes blogg, kolla på hennes bilder, inlägg och videos och sen så är jag nästan som vanligt igen. I den tjejen är det go, go, go - hela tiden, dag som natt, pigg som trött, glad som ledsen/arg!
 
Att ha haft en av hennes nuvarande hästar, Bellman, i 2 veckor, gång in på tävlingsbanan och kommer 1 och 2 i dem klasserna hon var med i - vad kallar man det?? Att hon pallar med allt och så sjukt stark som hon är, gör att jag blir ännu mer inspererad! Fortsätt med det du gör Nellie - Cause you're amazing, Just the way you are! Glöm ALDRIG det! Du är annorlunda (på ett positivt sätt) , and i love it!
-----------------------------------------------
Jag inspereras även av t.ex Dressyrmupparna, Ingrid o Linn!
----------------------------------------------
Min fråga till er lyder som det första stycket i detta inlägget. Har ni någon som ni inspereras av eller beundrar? Vem och varför isf? :) Skäms inte för att säga sanningen, utan var dig själv och stå upp för det, alla andra finns ju redan so who cares? ;) <3
 bildkälla (bilderna på NellieB)
Puss // Isabel - som vill ha en del kommentarer på det här nu, tack! :D roligt att höra vad ni tänker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!