11 oktober 2011

Power

Sitter med datan, har fotbollen på tv i bakrunden, inne här, on my blog och fb där jag o NellieB sitter o tramsar oss! ;) <3 Betyder - kramar i massor till dig gumms! <3

Iaf, till det jag skulle skriva om. Jag ska skriva lite mer seriösa inlägg och verkligen ta bloggen någon stans, driva oss framot och inte bara stå o trampa vatten... ;)
Sen ska jag oxå fixa en ny header, ungefär likadan men ta bort Twilight bilderna i headern då jag inte är lite intresserad längre och dels inte skriver om twilight längre! Kändes som att det vara något mer jag skulle säga, men kommer inte på något.
Jo, juste! Jag ska ta lite nya bilder imon, så ni får lite mer fresh bilder att kolla på! ;)

Ni vet att om ni har några frågor så är det bara att ställa dem, så tar jag upp dem sen efterhand, ALLA! :D <3 God natt och sov gott så hörs vi later on, imorgon! Pusseli duss <3


// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!