30 december 2011

Bye 2011, hallo 2012

Hej.
Förlåt, på riktigt, förlåt för att jag inte har skrivit på hela veckan!
Anledningen är att jag har varit i stallet hela veckan och ridit massa, 2 hästar varje dag, Hugo & Felix. <3
Ska försöka bättra mig i dagarna när det händer lite saker igen, för det är svårt att skriva när man inte har något att skriva om typ. Så när det händer något, då skriver jag ju såklart!

Imorgon, bye bye till 2011 & hallo 2012.
Ska typ bara va hemma och mysa med MASSA godis, chips osv och god mat, potatisgratäng och fläskfilé, pannacotta till efterrätt. Nom nom nom! :)
Hörs imorgon, nyårsafton! ;) <3
Puss och igen, förlåt!
// Isabel

Jag och älskade Hugo! <3

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en underbar nyårsafton! <3
    Ha det bäst!
    /Cornelia <3

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!