8 december 2011

Myser

Sitter & myser i soffan och kollar på Du är vad du äter, hehe. Ska gå och göra en kopp te och krypa mer i soffan igen i detta regniga vädret. Önska att det kunde snöa ist! :)

Ridningen idag gick verkligen super, är såå nöjd. Han kändes fin redan från början och i traven var han oxå fin. Sen i galoppen så blir han lätt lite " studsig" och lite så " titta, jag kan byta galopp av mig själv" och så byter han, ofta i hörnorna. Men när man hittar ett jämnt tempo i galoppen så blir det bra även där, men då blir jag så konsentrerad på att hålla tempot så att formen släpper lite, men aja. Jobbade på olika stora volter nästan hela passet och i slutet var han riktigt fin och vi fick till den där runda lite lägre formen, riktigt bra känsla när jag travade av sen. ;)
(glömde kameran...)
Vill även passa på att säga grattis till min bästa vän som har fått sitt 3 syskon, en lillasyster! :D <3

// Isabel

2 kommentarer:

  1. Fint <333

    Om du inte visste något mig som du vill veta?
    ställ gjärna lite frågor på min frågestund.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Jätte fin & söt bogg ! c:

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!