21 december 2011

Svar på frågestunden

Av becka
-Hur gammal var du när du började rida? Jag var cirka 5 år när jag började rida på ridskola, skulle fylla 6. ;)
-Om någon är taskig, elak, eller undviker dig- hur gör du då? Svår, men bra fråga! Det beror på i vilken situation skulle jag tro. Om någon är taskig eller arg mot/på dig så får man ju försöka lösa det men om personen går över gränserna så får man ju prata med någon och be om hjälp. Vilket sätt menar du med undviker? Undviker dem mig så att dem inte gillar mig så okej, thats it. Gillar den inte mig så e det denns problem you know. Jag är den jag är och like it or leave it! 
-Vad tycker du om min blogg (haha)? Jag tycker att du har en bra, fin och gullig blogg!
- Använder du smink? Ja, jag använder smink. Foundation, puder och mascara.
-Gillar du ketschup? Haha, nä jag gillar inte ketschup. Jag har bara ketschup till korv med bröd, annars, på ALLT annat - blääää! xd
:D (jag är rätt störd , så då blir det störda frågor) Haha. Hare bra! :) Ha det bra, du med! :)

Av Alexandra
När började du rida och varför? :) Vad har du för andra intressen än hästar? :)
Jag började rida när jag var 5år, skulle fylla 6, på ridskola.
Varför jag började.... ja.. Min mamma och en av hennes kompisar som oxå har en dotter som är i min ålder "tyckte" att vi skulle börja rida. Mamma tyckte att jag åt minstonde skulle testa en gång för att se vad jag tyckte. Ingen bra ide, tyckte jag då, men gick med på att test men jag sa att "nä, jag kommer inte tycka det är kul, jag vill inte, nä" haha. Men jag testade och ni ser ju vad som hände, jag blev och är fast! :)
Jag har inte direkt några andra intressen än hästarna och håller inte på med något annat eller så. Men jag tycker att det är kul att sjunga och dansa för övrigt, fast håller inte på med det som en aktivitet. ;)

Av Alexandra
Vardagsblogg eller fotoblogg? Både och.. Det beror på vad det är för fotoblogg, men är det häst fotoblogg så är det kul. Men ja, annars vardagsblogg.
Vilken är din favoritblogg? Nellieberntsson.se och dressyrmupparna.se. Tkr även om t.ex twilightsweden.se.
Favorithästras? Svår fråga, det är många raser som är fina. Men jag är rätt förtjust i t.ex connemara och New Forest. Korsningsponnyer kan oxå va fina, svensk ridponny osv. Många bra! :) 

Kram, Isabel

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!