22 januari 2012

Längtan!

Igår kväll satt jag vid bdb/dayviews och kollade på mina kompisars bilder, dem som hade sommarhäst 2011.
Ja, satt då och kollade på lite olika bilder, från typ 3 personer. Bilderna ser så otroligt mysiga ut och det ser så härligt ut på bilderna när dem precis har hämtat hästarna, har kommit fram till stallet och dem ser så lyckliga ut typ, bara myser.
Eftersom att jag vet att det är min tur detta året, NU, denna sommaren, så blir jag så förväntansfull.

Åker till ridskolan och tar med alla deras saker, tar med hästen till nya stallet och sen när man kommer dit att få lägga in deras sadel och träns, täcke osv och veta att nu är han min hela sommaren. Gå en kvällspromenad fösta kvällen och bara ha det mys! :) Längtar! :D <3 Ska bli så sjuukt kul! Tack mamma för att du ger mig denna möjligheten, detta betyder så mycket för mig! <3

Vilgot som min kompis ska ha i sommar till vänster <--- Min Felix till höger ---> <3

Nu väntar ponnyakuten kl. 19.00 på barnkanalen med innehåll av finaste Nellie! :) <3
// Isabel

5 kommentarer:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!