21 januari 2012

Om grisar ändån kunde flyga

Grisen ville inte vara julskinka längre men hade alltid drömt om att flyga och blev därmed en helikopter.
Min katt smulan var trött på att leva som en bebis med livet äta, sova, bajsa och började med kaninhoppning ist.
Det vita lakanet i min säng tyckte att det gjorde ont när jag sov på det, ville hämnas, och förvandlades till spöke.
Ridskolehästen Felix, min sommarhäst, hade tillräckligt med potential för att på direkten åka och kvala VM med 150 centimeters hinder.
Min familj orkade inte vara crazy längre och blev fam. Svensson ist. (inget illa menat till dem som heter Svensson i efternamn!)
Jag orkade helt enkelt inte med hästarna längre och införskaffade mig livet som bollkalle under SM matcherna.
Kissie gick upp 0,3 kilo och vågade inte visa sig på sin blogg längre, som JAG sedan fick ta över (inget illa menat här heller!).
Jag kliver in i hissen och trycker på 1an, jag vill till våning 1. Tio sekunder senare ligger jag etta på alla listor bland bloggar över Sverige.
Edward och Bella ville skilja sig, edward sög ut giftet ur Bella och hon var människa igen och Edward släppte henne fri. Bella sprang direkt till Sam och gifte om sig. Då blev det Sam-Emily-Leah-Bella ist.
--------------------------------

Hoppas att ni förstår humorn i texten! Inget av detta är eller kommer bli sant, såklart. ;)
// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!