19 januari 2012

Svar på läsarfråga


Underbart fin header! Är det din ponny på? Welsh?
Av Daniela på Inne i affärer kl. 17:46


Hej Daniela! Det är 2 olika hästar på min header men jag antar att du syftar på den lilla vita ponnyn? :)
Nej, det är inte min, eftersom att jag rider på ridskola och har alltså ingen egen häst. ;) Han är inte heller welsh, utan en liten korsningsponny. Den andra lite större ponnyn, gråskimmeln, var på ridskolan under en period och jag red henne ganska mycket. Men hon trivdes inte bra där och såldes därför vidare till en av mina kompisar som oxå älskar henne enormt och red henne mkt. ;) Där har hon det bra!
Tack för dina värmande ord om headern! :) <3

// Isabel

2 kommentarer:

  1. Sv: haha, jopp det blir allt film, men hon är så jääävla taggad i hoppningen tror jag, med tanke på hur hon reagerade på några bommar ;)

    SvaraRadera
  2. Okey :D Tack så mky för svaret!! <3

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!