25 januari 2012

Tjena

Hej!
Idag har jag varit i skolan och sen bara varit hemma och myst.
Imorgon blir det stallet direkt efter skolan och på fredag, på morgonen. :)
Händer inget kul nu framöver, därmed den dåliga uppdateringen.

Längtar till ponnyakuten på söndag då det börjar på riktigt , på riktigt! :D
Jag vill oxå va med i PA, haha. Det verkar så mysigt! Kan söka in med min hopprädsla för lite högre höjder, höhö! :p Låna en ponny från ridskolan och lets go lixom. xd
Aja, hörs när jag har något vettigt att säga. ;) pussiduss <3

// Isabel

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har frågestund hos mig, kan du inte kika in och fråga nåt så blir jag jätte glad;)
    <3

    SvaraRadera
  2. Tack för att du stälde en fråga, svaren kommer under helgen så håll utkik;)
    <3

    SvaraRadera
  3. Tack för att du stälde en fråga, svaren kommer under helgen så håll utkik;)
    <3

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!