2 februari 2012

Hej och hallå !

Hej alla söta. Om ni har hängt med så kommer ni ihåg att jag bara bloggen om jag har något nödvändigt att skriva om. Annars blir det bara tråkig läsning för er... Eller?
Så är läget just nu iaf och jag hoppas att det blir bättre med idéer så småning om och ni får som vanligt mer än gärna hjälpa till med tips och idéer. Saker som ni undrar om eller saker som ät kul att läsa om helt enkelt. ;)

Just nu sitter jag i skolan , på simningen men är inte med så jag sitter på läktaren och kollar på och fick lust för att skriva lite här till er.

Slutar om 30 min ungefär och sen cyklar jag direkt till stallet. :) Rider lite dressyr på Montoro (hästen på bilden här nedanför). Imorgon börjar jag dagen med ett markarbetes pass men jag vet inte vilken häst jag ska ha än, det vet jag imorgon när jag kommer dit. ;)
Ska verkligen försöka pressa ur mig lite idéer men behöver även er hjälp ibland, tack! ;)
Ni kommer med bra och roliga förslag ju & jag vet oxå att ni läser det och tycker att det är roligt/intressant att läsa. Right? :)
// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!