12 februari 2012

Klockan tickar.. tick tack, tick tack

Äntligen efter över 4 timmar så har videon laddats klart, det ska seriöst inte ta så lång tid? 
Hoppas ni kolla! ;) Det finns i inlägget här precis under. 

Nu ska jag ta ett knäckebröd eller något, sen göra ve mig för att sedan krypa ner i min underbara säng. Imorgon är det skola.. :/ Men det är bara en vecka kvar och sen är det sportlov. 
Nästan hela lovet tillbringas i stallet för att rida Felix och fixa i stallet. :) Alla lov tillbringas till mesta del i stallet.
Jag tycker att det är roligare att vara i stallet med hästarna och kompisarna där än att vara med "vanliga" kompisar t.ex hemma. Är hellre i stallet faktiskt, därmed så är jag i stallet när jag har lov och är ledig och så. :) Lugnande effekt att gå där och lulla, putsa, rykta, rida, mysa osv. <3

Sov gott och dröm sött alla underbara läsare! Tack för ännu en aktiv och rolig dag här på bloggen. Ni är sjukt duktiga på att kommentera nu för tiden oxå! Jag blir så glad! :D 
Utan er hade inte detta gått. Tack.<3



Sommar i mitt <3

// Isabel

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!