10 mars 2012

Im back!

Hej, alla! Kommer ni ihåg mig?
Ehh, jo, det är jag, Isabel, detta är faktiskt min blogg som du är inne på! xd
Okej, skämt o sido men det var en månad sen jag bloggade här. För er som undrar var jag har varit kan jag vara ärlig och säga att jag inte har gjort något speciellt alls. Jag har bara inte känt något behov av att blogga, utan har nöjt mig med att götta mig i andras bloggar och läsa deras grymma inlägg! :)

Men nu har jag varit borta härifrån allt för länge och börjar hitta motivationen igen genom bloggarna som jag läser. Tack för att dem flesta av er har stannat kvar här och kollat in här då och då endån fast att jag inte har skrivit något alls.
Konstigt att motivationen bara försvan sådär just när bloggen går som allra bäst!? Det är då man borde vara på topp jue?

Iaf så är jag tillbaka nu och ska göra allt för att få tillbaka bloggen på samma fil av vägen igen som den var på när jag råkade köra över i fel fil innan. Jag ska vara i högerfilen som går framåt, uppåt, men råkade av misstag tappa motivationen till att köra i rätt fil och råkade därför köra över i vänsterfilen som svängde boråt, neråt..., om ni fattar vad jag menar? ;)

Jag ska sätta mig och skriva mer sen när jag kommer hem och har min egen dator, eftersom att jag är uppe i skogen nu. Fixa inlägg för ikväll, och imorgon. :) Nu ska jag tillbaka för att fortsätta ta mig framåt med denna bloggen. Men..gjort är gjort och nu kör vi en nystart och gör det rätt. När det går som bäst ska jag göra allt ännu bättre ist för att byta fil. Big NO NO!







// Isabel

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!