19 mars 2012

Så otroligt trött men ändån så taggad

Kan man vara både otroligt trött och taggad på samma gång?!
Jag kan iaf....

Just nu är jag så otroligt skoltrött men endån så sjukt taggad på att göra allt ännu lite bättre och ser fram emot vad framtiden har att erbjuda. Går det ihop?

Sitter just nu med religion boken framför mig och radio NRJ på, my favorite! Inte boken alltså, utan radiostationen... Haha., det var inte ens kul! Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mina "skämt"!
Iaf, övervägde att slänga ihop boken och gå upp och kolla en film på rummet och se solen lysa in genom fönstret. Men eftersom att jag alltid är så jävla godtrogen och duktig så är jag snäll mot boken och slänger inte ihop den, så att den inte får ont lixom.. You get it! Ska läsa snabbt och sen sätta på en film.

Ville bara skriva av mig och hoppas att ni kloka läsare förstår. You know i love u! <3

"What dosen't kill you makes you stronger" <3

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!