14 mars 2012

Svar på kommentar

Vet du va nellie´s mobil nummer är?
Av Anonym på Intervju med Nellie Berntsson kl. 19:38

Hej, Anonym. Ja, jag vet Nellies nummer, annars hade jag ju inte kunnat ringa henne. ;) 
Men eftersom att Nellie inte vill att man ska ge ut hennes nummer, vilket jag förstår då hon oxå har ett privatliv, så skriver jag inte det här. :)

Om ni vill ha svar på en fråga, så får ni gärna lämna er bloggadress så att jag kan svara i en kommentar där. Svara i inlägg gör jag om det är en fråga som rör alla läsare lite mer. ;) Men det blev ett undantag idag. ;)

// Isabel

2 kommentarer:

  1. ååh , vilken fin blogg !
    kika gärna inhär och lämna ett spår ! :)
    kram http://stinaekelius.blogg.se/?tmp=14202701

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!