3 april 2012

Måste göra något åt håret!

Måste seriöst ta tag i mitt hår nu! Är såå trött på det och vet varken var jag ska göra av det eller hur jag ska fixa det!
Måste klippa mig då det är riktigt time för det nu!
Sen färgen på mitt hår, som ni ser på bilden nedan, är ju bara inte att snacka om. Ni ser ju själva!
Rött/brunt längst uppe. Sen blir det ljusare och ljusare och är blont där ner, hur weird?
Blir en färgning och klippning nu asså...
Håret blir brunt denna gången, inte rött som dem andra gångerna. Och det går inte att färga tbx till blont med den färgen jag har just nu, det blir missbildat number 1. Men brunt, lite längre än till axlarna och mucho uppklippt där fram, ja tack! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!