10 april 2012

Tidsfördrivning


Jag tycker att det är roligt att sitta och klicka, och klicka, och klicka, och kolla, och kolla, och kolla, på hemnet.  Tittar på hästgårdar då såklart eftersom att det är det jag är intresserad av.
Intressant att sitta och kolla hur det ser ut, vad det finns för möjligheter, vad man själv skulle vilja fixa där och driva framåt lixom. Även inredningen är rolig. Älskar stora, öppna ytor med mkt vitt och stilrent lixom.

Att sitta och drömma sig bort, såhär ska jag bo i framtiden, jag ska ha det så och så, där ska jag göra så, så många hästar ska jag ha, där kan man ju göra det osv osv.
Det är väl kul att få drömma lite ibland!

Jag vill kunna leva och försörja mig/min familj hemma på gården.
Det skulle va kul att ha utbildningsstall. Ta emot hästar som ska utbildas eller ridas till och ha dem hos sig.
Eller köpa outbildade hästar/större ponnyer, utbilda eller rida till och sen sälja, och därmed gå i vinst!
Skulle faktiskt vara en dröm som går i uppfyllelse om det skulle bli så.


Vad har ni för framtidsdrömmar? :)


// Isabel

3 kommentarer:

  1. jag brukar också sitta och kolla på hästgårdar, haha.. :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill verkligen bo på en hästgård, jag längtar verkligen tills den dagen jag har möjlighet till det..

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!