11 juni 2012

Avslutningsoutfit

Man behöver inte göra det så himla svårt för sig. Jag är ganska enkel när det gäller kläder, är inte den som bryr mig om jag har märkeskläder eller så, utan kan lätt gå och handla på standard H&M, lindex, gina tricot osv. Men det är klart jag bryr mig om vad jag har på mig, det är inte det, det ska lixom se bra, "normalt" ut och det ska vara bekvämt, men samtidigt så är jag inte så värst noga, asså förstår ni? haha, krånglig förklaring dedär. ;) 
Detta tänkte jag iaf ha imorgon, kanske inte dem svarta tightsen men det andra. Håret fixas lite snyggare än bara det vanliga, lite smink i facet och ett leende på läpparna. Plane and simple, just that!

// Isabel

1 kommentar:

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!