15 juni 2012

Dagens tillkännagivande

Jag längan enormt tills jag går ut 9an och sen börjar gymnasiet!
Vet inte varför jag längtar till gymnasiet men känns som att det kommer bli roligare där, man kan själv välja en linje som passar just mig bra och man kan välja lite mer själv lixom.
Just nu vill jag gå hästhållning med profil ridning. Tycker det är synd att det inte finns djursjukvård med ridning... :/
Annars är det ju hästhållning med djursjukvård men vill verkligen ha dem här extra ridpassen på min linje oxå!
Någon naturvetenskapslinje går fet bort just nu - matte, kemi, biologi & fysik, nej tack, det räcker med sånt trams nu!

Men ja, 2 år kvar till gymnasiet, så kan börja tänka mer på det nästa höst, när jag börjar nian. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!