9 juni 2012

Gjort eget schabrak!!

På syslöjden har jag tagit och gjort ett eget schabrak! :) riktigt kul att göra en sådan sak måste jag säga. Lite mer avancerat och som man faktiskt kan ha användning för efter man har gjort det. Ska testa det på Felix när jag har hämtat honom. Själv blev jag riktigt nöjd faktiskt, för att ha gjort det helt själv, inte köpt.
Till alla som blir sugna på att göra ett eget - SHOOT, fast gör det inte om du har kort om tid eller bara bara sådär 3-4 lektioner kvar, det tar TID, mkt längre än vad jag trodde! Men det är kul att se resultatet iaf. ;)

5 kommentarer:

  1. Vad hadde du för mall?

    SvaraRadera
  2. Hej Isabel jag undrar hur du har gjort schabrak?
    Har du haft någon mall eller har du gjort den på egen hand eller från internet?
    Tacksam för svar. Astrid

    SvaraRadera
  3. Hej Isabel jag undrar hur du har gjort schabrak?
    Har du haft någon mall eller har du gjort den på egen hand eller från internet?
    Tacksam för svar. Astrid

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är sugen på att försöka göra ett eget schabrak, men jag är lite fundersam vad man behöver för material, för man behöver väl något material som är lite tjockare att ha emellan tyget så att säga, om du förstår vad jag menar? Vad använde du för någonting när du gjorde det här? :)

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!