7 juni 2012

Sista dagarna, sommarlov och Felixo


Nu tänkte jag att jag ska försöka komma igång här igen, hitta tillbaka och hitta inspiration till bättre och intressanta inlägg. Torsdag idag och jag är hemma idag från skolan eftersom att jag har kräkt för 1 dag sen och är helt slut i kroppen. Anledningen till detta vet jag inte.. :/ Imorgon är det fredag och då är det skola förhoppningsvis och stallet på morgonen och rida. Senare på fredagen är det studentfest för min faster och på lördag bär det av till ullared <3 som vi egentligen skulle till igår men det blev ju inte av eftersom att jag är dålig. Söndag händer inget speciellt förrns på kvällen då jag och mamma ska till djursjukhuset på "prao" hos mammas kompis och hjälpa till lite där. Hon jobbar på stordjursavdelningen med hästarna, så det är riktigt kul att vara där och hjälpa till och lära sig. :)

Måndag, klassen är på stranden för att slå lärarna i beachvolleyboll, förhoppningsvis. ;) Och halv ett på tisdagen är det faktiskt, tro det eller ej - skolavslutning! *lycklig tjej*

Kort och lätt sammanfattning av dagarna fram till sommarlovets början. 
Den 20:de, om 13 dagar hämtar jag "hem" min lilla polle, Felix, eller som jag kallar honom, Felixo. Ni som hängde med sen innan min bloggpaus vet vem han är. :)



Kom att tänka på det nu när jag la in bilderna, men kolla skillnaden på hans päls! Jämför bild 1 & 2 med sista bilden. Kärlek till fin sommarpäls på bild 1 och 2. <3 

Ni kommer följa oss här under hela sommaren med filmer, bilder och massa photoshoots! :)
Detta va ett komma igång inlägg och jag ska göra så gott jag kan för att verkligen komma på banan igen. 

Senare idag blir det ridning, ska göra så mycket jag orkar. ;)
Hörs 
// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!