1 juli 2012

Som att inget har hänt...

Jag kör på precis "som vanligt" - inga undantag, inga ursäkter, inga förklaringar. Bara ren frånvaro av precis ingen anledning alls. Okej, där slank det ur en liten förklaring iaf. :p

Okej, back again. 
Kollar på fotboll, eller ska kanske säga mer att jag har fotbollen på i bakrunden, samtidigt som datorn får jobba lite.

Var på fest igår, därmed vaknade jag vid 11, fast av att mamma dammsög på undervåningen, annars hade jag sovit längre. Har varit otrolig hostig hur länge som helst och nu oxå förkyld, med täppt näsa och annat blö. Så imorse kände jag mig inte alls pigg, började gråta när jag gick ner för trappan för att jag kände mig dålig. Men, men... Blev piggare sen iaf när jag kom igång lite. Åkte ut till Felix med mina små kusiner, på 3 och 4 år tsm med deras mamma, Kristin. Det var mysigt att ha med dem ut där & som dem har längtat efter att få följa med. Skriver om vad vi gjorde idag i stallet i ett annat inlägg. 

Efter att vi varit i stallet så åkte vi till ett mysigt ställe där man kan fika/äta, där vi åt, köpte glass och så. 
Åt fetaostfyllda färsbiffar med potatis och tomatsås, rätt gott faktiskt! ;)
Efter det åkte jag och mamma ut till ridskolehästarna (storhästarna) på betet och hälsade på dem lite. 
Goa hästar har vi allt <3 

Vet att jag säger det om och om igen, efter varje paus, att "nu ska jag ta tag i bloggen och faktiskt "sköta" den", fast nu menar jag det. Nu har jag Felix och har därför mer att skriva och uppdatera er om, varje dag. :)



// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!