8 juli 2012

Tack finaste NellieB

Tusen tack till Nellie Bentsson, nellieberntsson.se, för att du valde just mig till vinnare i din tävling om att vinna en valfri vara för 1000:- hos horsemeup.se! :D

Hmm.. vad vill man ha då? :p *lyxig känsla*

Känslan när man hör nellie säga mitt namn och bloggadress i videobloggen där vinnaren presenterad är,
...... konstig, men grym! :D

Okej, idag snackar vi inte om statistiken då den högdes enormt på typ 30 min!! :O Tack gummsi Nellie <3


// Isabel -stolt vinnare hos nellieberntsson.se xp-

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag är ditt största fan alltså!!! Du har en sargen blogg och du är själv skiitsnygg😜 så jag tycker att du var klart en värd vinnare;)
    Förresten, vad ska du välja för grej?

    Ps.
    Din häst är supersöt!

    SvaraRadera
  2. Madelenemurto08 juli, 2012 21:32

    Grattis till vinsten Isabel ! :)

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!