19 juli 2012

Visste ni detta?

Jag sover med tänd lampa när jag är hemma, för jag är ofattbart rädd för andar osv.

Jag är helt crazy i grillkrydda.

Jag är nära att bryta ihop i tårar bara jag tänker på att dagen då Felix ska tillbaka kommer att komma.

Jag gillar egentligen inte alls hästar som Felix, fast hans personlighet får mig på fall.

Jag typ hatar ketchup!

Jag vann Nellie Berntssons tävling, thihihihihi :p

Linn Olsson är min största förebild.

Jag vill ha sommarlov, för alltid.

Jag föredrar sorbet, före vanlig glass.

Jag är över 1.70 lång!

Jag saknar b-ponny tiden.

Jag tycker det är läskigt att hoppa högre än 70 cm.

Jag äter inga grönsaker förutom broccoli, majs & gurka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!