13 augusti 2012

Inför skolan nästa måndag

Om en vecka, nästa måndag börjar skolan igen.
Det roligaste med 8an kommer lätt bli praoen i 2 veckor, på 2 olika ställen!
Tänkte vara en vecka på stallet, där jag rider men den andra veckan vet jag inte ännu. Helst något med häst/djur, förslag på prao? :)

Känner mig ganska taggad, vill bara se hur långt in på terminen det håller i.. Det kommer och går i perioder.
Första dagen börjar vi 12 och slutar 14, ganska lagom, haha. Vill se mitt schema! Får väldigt gärna sluta tidigt på torsdagar, alltså vid typ halv 3, gärna innan, så att jag hinner till stallet och kan hjälpa min kompis lillasyster som börjar rida på sin första termin på ridskolan. Sen rider jag på kvällen.
Haha, lovar att torsdagar kommer vara den dagen jag slutar senast på hela veckan på, bara för det.. xp

Vill bara komma igenom grundskolan nu och börja gymnasiet... Vet inte hur det kan locka så mycket, även om jag vet att dem 3 åren kommer bli mer krävande än vad det är nu. Men där har man endån friheten att välja inriktining och hur man ska gåm vilken linje och det gör att det känns som att det är mycket roligare där.

Var vädigt taggad inför måndag iaf, till imorse, när jag tänkte på engelskalektionerna. okeeej?

Jaja, bloggen kommer iaf hänga med i vårt och tort nu. Har lite spännande på g på mejlen och kanske kommer det upp en tävling här snart? ;)
Ingen sån tävling som "kommentera så väljer jag en som vinner mitt gamla rosa ponny schabrak" utan en riktig tävling!

// Isabel

6 kommentarer:

  1. Kolla in min bloppis! Billiga grejer såsom Tretorn för 600kr, märkesschabrak för max 350kr! Fynda :D
    http://mandie.nu/2012/08/bloppis/

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är peppad på att börja skolan igen :)

    SvaraRadera
  3. 8an var mycket roligare än 7an så du har något att se fram imot! :) Praoen var också sjuktkul, men jättesvårt att hitta plats!

    SvaraRadera
  4. Fin blogg!
    Kolla gärna in min blogg och ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!