13 augusti 2012

Vet inte vad som flugit i mig

Godmorgon mina fina läsare!

Ställde faktiskt klockan på 07.20 igårkväll, så har precis vaknat nästan.
Vet inte vad som hänt med mig men helt plötslig blev jag så otroligt motiverad till allt. Kanske Linn Olsson magi? ;)
Igår var jag ju ute och joggade och nu ska jag ut och gå en ordentlig morgonpromenad.
Nej, jag vill inte gå ner i vikt, jag vill bara bli lite sundare och kanske få upp konditionen en aning eftersom att den överhuvudtaget inte ligger på topp! :) Sen är det ju så otroligt mysigt att komma ut, speciellt när man är där jag är nu.
Har ju sovit uppe i skogen inatt, så det är jätte härligt att gå på grusvägarna, hälsa på hästarna här, gå en bit, hälsa på hästarna där osv.
Tid att ställa tillbaka dygnet också, eftersom att det idag är exakt en vecka kvar till skolan börjar.
Kommer ett inlägg senare idag om det.
Ut och gå med er. ;) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!