14 september 2012

Barnvakt

Sitter barnvakt till mina 2 småkusiner. :)
Båda sover brevid mig i soffan och jag kollar på "Natt på museet 2" på 4an, äter popcorn och dricker cola. Såfort jag dricker minsta lilla cola så blir jag helt beroende typ och måste ha mer, mer, mer! Inte bra alltså.. ;)
Ska sitta här 2 timmar till ungefär men det är rätt skönt att bara va "själv", kunna kolla på vad man vill, även om jag väljer den mest vanliga av alla som finns. ;)

Imorgon ska vi ha kalas för min lillebror som fyllde 7 förra lördagen. <3
Så innan gästerna kommer imorgon så ska vi städa lite, blåsa ballonger, baka chokladbollar, laga tacos och så. Kommer bli kul! :)

Säger bara kort om gårdens ridpass och ridpasset imorse.
Det gick riktigt bra på båda! Connie igår, Roxette idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!