21 september 2012

Friday night

....spenderades först med en av mina bästa vänner för shopping och en prat stund. Det enda som följde med mig hem var ett helt vanligt läderskärp från hm på 99:-. Fanns seriöst, inget kul alls, av dem 100 butiker som finns där. :( Jaja, bättre lycka nästa gång ;)

Sen blev det bara mys i soffan och nu sängen eftersom att jag verkligen behöver sova ut och är väldigt trött över lag nu när det är skola osv..

Bra dag i skolan idag annars.
Red prinsen, Felixo igår. Gick inte alls bra i början och hade inte ridit honom på nästan 2 månader, men han var som en dröm i slutet. Det ända som fattades då var att man satt barbacka i shorts som jag gjorde i somras ♥

Får se vad som hittas på imorgon. Pallar fan inte göra något, så trött är jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!