8 september 2012

¡Hola amigo!

Har varit på läger med klassen mitt i skogen och sov i vindskydd/tält (bytte lite hela tiden, haha). ;)
Vi skulle gå 1,5 mil dit med all packning på ryggen? Tog typ 7 timman. Fick ihop en bra grupp- jag, Clara, Sara, Sofia, sebbe och Rasmus. :) love <3
Gick själv med Sara och sebbe ett tag och då lekte vi barda och expedition vildmark (barnprogram) och hade pinnar som vapen, precis som i barda. ;p vilken klass gick jag i sa jag? ;)

Sov lite i tältet med Clara fast det regna in och jag palla inte ta upp mitt liggunderlag så det var lite obekvämt och ja.. 2 tjejer kom bort i skogen så vi fick springa och leta men ingen hitta dem. Tillslut visade det dig att dem var typ en mil från oss så rektorn gick köra och hämta dem och sen köra hem dem. :( puss på dem :*
Ni anar inte hur mycket och länge jag och Clara gick i skogen och ropade hur högt som hälst och gick tbx skit långt? :/

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Ska iväg på mini kräftskiva imorgon kväll och bada bubbelbad i 40° oxå, tror jag. :)
Dagens outfit kommer imorgon och förhoppningsvis mer uppdatering.
Puss <3 (ps: skratta inte åt tältet! :p)
// Isabel

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA svårt att INTE skratta åt det tältet Isabel, men vi skyller på att vi satte upp det mitt i natten typ och det va kol svart ute! ;) hahahahahahaha!!!!

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!