18 september 2012

Tisdag

Hej!
Började dagen i stallet, mysigt! <3
Sen vidare till skolan och hade lektioner. Har ett tips för att göra skolan lite, lite "roligare" om det nu går: Jag längtar väldigt mycket tills jag får komma ut i riktiga arbetslivet och tycker det är väldigt spännande, intressant och kul - även ekonomi osv.
Därför kan man leka(!!!! HAHAHA) att man är på jobbet när man är i skolan för då känns det mer seriöst. Sen kan man oxå säga att ju bättre betyg man får, ju mer i lön. Alltså man förvandlar betygen till lön, i "leken". Vem vill inte ha mycket pengar?? :)) haha
Hur gammal var jag nu sa jag? ;p

Jaja. När vi slutade, halv 4, så cyklade jag och hämtade min lillebror på fritids i skolan, sen mös vi hemma med chokladbollar. :)
Nu ska jag fortsätta leta och mejla olika företag inför prao. :D Då blir min lek sann för 2 veckor iaf! Haha! Jag får jobba på riktigt! :D

1 kommentar:

  1. Det låter inte alls barnsligt! Det låter istället väldigt moget. Bra där!

    SvaraRadera

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!