13 september 2012

Torsdagen den trettonde september tjugohundratolv

Hej! Precis som dem senaste dagarna så vaknade jag krasslig med ont i halsen. Är idag även snuvig och har hosta. :/
Sitter just nu och kollar på när resten av klassen har idrott. Är inte med eftersom jag är förkyld. Eller ja, kollar och kollar - rättare sagt utnyttjar denna timmen till att blogga! :)

Dagen består av skola, sen ska jag hem om, äta osv för att senare ta cykeln till stallet. Tror vi ska hoppa lite idag. Sen hem, duscha, äta och blogga. Om jag har tid är det möjligt att ridpasset utvärderas i videoinlägg. ;)

Nu tänkte jag skriva ett mejl till en person och sen hörs vi under dagen.

Exakt 2 månader till min 14-års dag idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!