22 september 2012

Vad vore man utan vänner?

Vill bara skriva här och nu och berätta hur otroligt mycket jag älskar mina vänner! Ni vet vilka ni är och om ni någonsin har fått ett "love u" eller liknande av mig så vet ni att jag verkligen menar det! <3
Ni gör mig glad och lyser upp mina dagar, finns för mig och ni vet att jag alltid är här och lyssnar för er med, hjälper och stället upp!
Man tänker på det allt för sällan men utan er skulle livet fan inte va roligt.. Är så otroligt tacksam för att jag bytte skola och började med er i 7an. Visst kan vi va lite knasiga och busiga men jag älskar er och say what- YOLO!
Att konstant kunna ha så kul är jag tacksam för och att ha er i mitt liv är underbart.

JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR ER! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!