23 oktober 2012

Bra dag!

Startade dagen med att jag hade riktigt bra med tid på morgonen. Jag var snabbare med att fixa mig än vad jag brukar och därför hade jag typ 15 min över och slapp stressa iväg på cykeln för att möta upp 2 kompisar och så vidare till stallet. Det var ju bra. Eftersom jag slapp stressa på morgonen så blev jag mindre stressig resten av dagen oxå! :)

Sen slutade jag oxå en och en halv timme tidigare, vilket var as grymt! Fast stog och snacka med mina underbara vänner Clara och Sara i typ en timme efter skolan.
Har så otroligt kul med dessa 2- ALLTID! ♥ skrattar så vi typ gråter...

Dessutom har jag inga läxor någon av dagarna nu and i love it! Denna veckan och sen är det lov lixom! Bara ons, tors och fre kvar i skolan! :D

Nu ska jag mysa i ett bubbelbad med tända ljus, hårinpackning och ansiktsmask! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!