12 oktober 2012

Dagens uppenbarelse à la me

(poängtera att jag fick in 3 olika språk i en enda mening;))

Dagens Uppenbarelse

• Att..... jag just insåg att skolan är som värsta internatet egentligen.
Eller ja, det beror ju på, hur man ser på det hela.
Men enligt mitt perspektiv, som jag just uppfann så är det det.
Man är där och har lektioner, man äter, man umgås, man skrattar, man har tråkigt, nån gång har man gråtit osv, osv.
Sen på eftermiddagen så skickar dem hem oss till våra familjen för att vi ska kunna träffa dem under tiden vi studerar (professionellt sagt).
Dem skickar även med oss saker hem så att man ska kunna ha något att göra om man tröttnar på familjen efter en sekund, som dem verkar tro..
Delvis frivilligt men om man vill klara skolan så gör man ju det.

Okej, fan va rörigt detta blev, haha! x) Men tror ni förstår principen.
// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!