13 oktober 2012

Good evening, my dear!

Hoppas ni alla har haft en bra dag! Det har i alla fall jag haft!

Idag har vi varit i stan med en kompis och hennes son. Vi gick runder och tittade lite och sen åt vi på Ebbas Fik, som jag skrev om och la in bilder på i ett inlägg lite längre ner på sidan.
Det va gott och jag älskar stället!
Så ballt! :)

Vi gick vidare till en lekplats och samtidigt tittade solen fram så vi passade på att "sola" på en bänk under tiden som killarna lekte. Sen gick vi hem till pappas kompis och var hos henne ett tag, pratade och kollade på tv.
Sen har vi bara varit hemma, ätit middag, kollat tv och ätit godis. ;)

Imorgon går jag nog hem till mamma vid lunch för att sen möta upp en kompis, Saga, för att ta bussen ut och shoppa lite, fika och ha lite kvalitétstid nu när vi inte träffas så mycket som vi är vana vid, då båda bytte skola efter att ha gått i samma klass i flera år..

Sen hem igen och göra färdigt söndagen, dvs duscha och sånt. Om jag hinner ska jag även passa på att göra ansiktsmask och blogga om jag får några idéer på inlägg under dagen.
Hörs imorgon, godnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!