25 november 2012

25/11-12

5 dagar kvar till första december!!
Ni anar inte som jag längtar! Eller det jag längtar efter egentligen är snö, julpyntning och julbak som snöflingor som faller utanför fönstret och julmusten i bakgrunden.

Vaknade med ont i huvudet, inte okej!
Det regnar ute och jag är på riktigt blogghumör. Riktigt bra statistik igår kväll! ;) inte rekord, men bra jobbat av er! Det ökar i alla fall ;)

Efter söndag, kommer måndag (haha?) och det betyder skola. Peppar mig med att även detta är en lugn vecka och att vi om 2 veckor på torsdagen har en studiedag. Sen är det bara ca 2 veckor kvar till jullov. Är en massa i stallet då med mina underbara friends, rider osv.
Imorgon blir dessutom en film eftermiddag , förhoppningsvis med min mormor så att hon kan påbörja att se twilight filmerna nu. ;)
Nu ska jag förbereda inlägg för dagen ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!